måndag 25 juni 2012

Taskigt väder!!!!!

Just nu är det bara regn och rusk ute!
Det har varit det både idag och igår, och jag hoppas verkligen att det blir bättre!
Är det sommarlov så ska det vara sommar ute och inte höst!!!...Önskar att jag kunde bestämma hur vädret skulle va ute! :)
Jag och Emelie var i alla fall ute lite idag innan hon skulle hem, men jättemycket mer än det har jag knappast varit ute idag!

Mest har vi suttit inne och kollat på tv, spelat lite på mobilerna, och andra "inne" saker!
Till lunch åt vi resten av våfflorna, och sen när mamma kom hem åt vi jordgubbar med grädde och socker!!
Man ska inte skoja med storleken på jordgubbarna, fast de var ju ihåliga så jag vet inte om de räknas som så stora då...
Men goda var de i alla fall!  ;-)

Pappa är på nåt möte men han ska ta med sig Mc Donalds hem sen!
Börjar bli hungrig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar