lördag 21 juli 2012

Dator

Jippie!!!
Var på elgiganten innan idag och skulle kolla på datorer.
Var där för nån månad sen och då rekomenderade dem en dator som tydligen skulle vara bra till det jag skulle ha den till.
Vi åkte dit idag och frågade samma sak men idag var det en annan person som tydligen rekomenderade en annan sort.
Jag tror jag ska köpa den här istället, men den var líte dyrare än den första...
Fast den här var snyggare ;-) hehe.

 Rätt liten bild, men så här ser tangentbordet ut (finns även i silver och helsvart)


 Baksidan, strunta i texten! ;-)


Också framifrån!

Och som jag sa så finns den i andra färger! Tror nog inte jag kommer ta den rosa för jag tror jag tröttnar så småningom...
Nu längtar jag tills jag har tjänat ihop de pengarna jag behöver, men jag fyller ju år snart!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar