tisdag 10 juli 2012

Hem ljuva hem...

Dagens hemresa blev liiite längre än 3 timmar.
Vi stannade och tog några cacher då och då, men tillslut hade vi tagit 16 stycken och det hade nästan redan börjat bli kväll.
Fast jag tycker det är väldigt roligt, och vi hade aldrig vatt i 3 väldigt mysiga hembygdsparker eller aldrig sett andra ställen som vi varit på.
Samtidigt hittade vi massor av smultron och blåbär som vi plockade på strån :)
Vi körde inom Max och åt lunch och till efterrätt delade jag, mamma och Erik på en lyxshake med blåbärssmak. Inte för att jag drack/åt så mycket men jag smakade rätt mycket i alla fall.

När vi kom hem så hämtade jag, mamma och Erik basti hos morfar och Ingrid. Men jag kan väl inte precis säga att han sådär jättegärna ville hem till oss...;)

Nu ska jag strax gå och lägga mig, men bilderna från igår lägger jag upp imorgon.

Godnatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar