tisdag 25 december 2012

God Jul... i efterskott

Ja...
Det blev inte riktigt som jag hade tänkt... Jag har helt enkelt inte orkat att blogga.

Igår var det julafton och vi var hemma hos farmor och farfar och firade jul.
Vartannat år är vi med kusinerna på julafton och med farmor och farfar på lilljul, och vartannat år tvärtom.
I år var det med kusinerna på lilljul.
Jag fick väldigt många fina presenter, och det är en av de bästa "jularna" som jag varit med om.

Jag gör ett inlägg till med sen om vad jag fick.
Det var en mysig jul, med god mat och fina presenter i alla fall.

När tomten kom så blev det full rulle där inne.
Alfred har börjat bli lite tveksam och han tyckte faktiskt att tomten lät lite som hans mormor...hmm...
Och efter att han har dragit lite i tomtens skägg och det satt så hårt så det inte gick av så blev han helt förvirrad "haha". :-/

God jul i alla fall! Fast det är lite sent...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar