fredag 28 december 2012

Nytt skal

Idag var vi inne och köpte skal till min och Eriks telefoner.
Vi lämnade in två gamla mobiler och då fick vi 500 kr att handla nya tillbehör för.
Vi köpte varsitt skal och även plastfilmer (eller vad det heter) att sätta på skärmen. Detta skalet köpte vi också lite för att skydda telefonerna nu när vi ska åka skidor.
sen ska jag nog köpa nått annat med.


Köpte ett sånt här idag, men om man känner på det så är det sådär matt, så den är skön att hålla i.
Det finns massa snygga iphone 4 skal överallt så man får väl se om man hittar nåt snyggt nån dag.


Förresten så har jag hittat min kameraladdare, så nu kan jag kanske lägga upp fler egna bilder?
Jag ska ta med den till Lindvallen så därifrån kan jag ju också blogga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar